Laatste Verhuisdag - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Laatste Verhuisdag - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Laatste Verhuisdag

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

21 Mei 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hallootjes,

We zijn er vandaag voor ons doen wat vroeger bij, we houden ook rekening met het tijdsverschil van 12 uur waar we nu in zitten met NL.

Vanmorgen om 4.30 uur opgestaan aangezien we om 9 uur moesten vliegen en je 2 uur van te voren aanwezig moet zijn. Het blijft openbaar vervoer ( taxi ) waarmee je naar vliegveld moet.

Eenmaal op tijd aangekomen konden we niet naast elkaar inchecken en de vlucht was overboekt. Tja da's dan dikke pech, als we er maar komen.
Toch kwam er de gehele incheck periode niemand naast Martin zitten , dus eenmaal boven toch gewoon bij elkaar in de 777 zodat je nog enige aanspraak had, maar toch geprobeerd om op de 5 uur durende vlucht ff te pitten.

Aangekomen Hawaii was het toch ff warmer dan San Francisco, in de rij staan bij de auto verhuur voor in te schrijven leverde al een doorweekt shirt op.

Snel door naar het hotel, alles uitgeladen en ff de boel verkennen ( waar is de dichtsbijzijnde Starbucks ).

Nu weer ff op de kamer , we hebben na zo'n verhuizing met weer een tijdsverschil en vroeg op toch wel een beetje eind in de bek.....

Vanavond ff checken waar we morgen heen zullen gaan als eerste, hebben al op verlanglijst staan :

- Pearl Harbour
- Dole Plantage ( aanraden Tony en Anita )
- Polynesian Cultural Centre
- En natuurlijk ff beach Waikiki

Mochten er nog andere opties zijn horen we het graag.

Gr.
Martin en Coby

PS: Joke en Hans , we hebben onze hand opgestoken en gezwaaid richting Japan ( denken we ).

PS2:
peuken kosten hier € 8,00, hoezo ontmoedigingsbeleid....... Met nog 4 pakjes in de tas wordt dat zuinig roken