Laatste dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Laatste dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Laatste dagje San Francisco

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

21 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Laatste dag San Francisco,

Laten we eerst beginnen met de felicitaties naar Tony en Anita van de tweede kleine Schipper : Noah Joshua Tjeerd. Van harte en na de vakantie komen we snel even langs.

Tevens nog even iets wat we vergeten zijn te melden, in de eerste twee weken hebben we een kleine 3000 kilometers gereden in onze pooierbak. Nu gaan we morgenochtend naar Hawaii maar ik betwijfel of alleen al aan de helft gaan komen aldaar in een week.

Vandaag voor het eerst in twee weken uitgeslapen tot 10 uur, wist niet of we het nog konden maar het lukte zeker wel, heb nog steeds een wekker nodig om wakker te worden.

Om 11 uur op weg voor China Town en de kronkeligste straat van San Francisco ( Crookedest Street ). Het was ook erg druk in de stad vanwege de Bay to Breakers run, zeker een heleboel nutcases gezien in de meest wildvreemde outfits. Chinatown is erg China en erg veel kleine winkeltjes, daarna door naar het straatje wat in veel films gezien is, deze is echt wel apart om te zien en ik had hem graag even met de auto gedaan, maarja tough luck.

Uiteindelijk weer uitgekomen in Fishermanns Wharf en daar nog enige tijd rondgelopen en nogmaals bij Pier 39 naar de beestjes gekeken, waren er jammer genoeg niet veel meer dan gisteren. Nog even gechecked naar een nieuwe Zippo maar op Pier 39 naaien ze je een oor aan, dus maar teruggelopen naar Alcatraz landing ( 10 minuten ) want daar waren exact dezelfde USD 10, - goedkoper.

Al met al weer een dagje die geen wonderen voor de voetjes hebben gedaan maar wel weer erg gezellig.

Morgenochtend om 4.30 uur eruit, we moeten om 7 uur inchecken en het is ongeveer 30 minuten vanaf het hotel naar het vliegveld. Dat zal betekenen dat ( we hopen ) we een beetje kunnen slapen in het vliegtuig van San Francisco naar Hawaii ( 5 uur vlucht ). En dan nog een weekje relaxen in de warmte, en zoals beloofd zal ik , zoals al reeds een paar keer vermeld, mijn verjaardag met mijn ballen in het zand op Hawaii vieren. Einde van de week zal ik bewijzen leveren…….

Tot het volgende bericht vanaf Hawaii met een nieuw tijdsverschil met NL van 12 uur.

Gr. Martin en Coby.

• 21 Mei 2012 - 07:35

Tony:

Dank voor de felicitaties!
    Onze lieve kleine Noah roept de hele tijd al om Martinnnnn, martinnnnnnnnn, ehe martinnnnn

Veel plezier en mooie tijd op Hawaii. Don't forget de Dole plantage en Pearl Harbor

• 23 Mei 2012 - 17:51

Anita:

Nog wat voor me meegenomen van de Jewelry store?