Palm Springs - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Palm Springs - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Palm Springs - San Diego

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

21 April 2011 | Verenigde Staten, San Diego

Zo na een dagje geen internet doet alles het weer prima.
Gisteren zijn we uit een zeer warm Palm Springs vertrokken naar San Diego.
Dus korte broeken aan en aan de rij, hoe dichter we bij San Diego kwamen hoe grouwer het werd. Zelfs tot op een gegeven moment we de ruitenwissers moesten gebruiken ( was niet veel maar moest toch ff ).

Aangekomen in San Diego in het hotel eerst maar ff de lange broeken aangetrokken, graag zien wij nog wat van die gedeelde warmte terug gestuurd worden vanuit Nederland.

's Middags ff wezen shoppen en ik heb toch weer een beetje een goed gevoel gekregen, ik heb niet zulke "GROTE" voeten ( zie foto).

Voor de rest een beetje voor de tv gehangen in de kamer. Trouwens kan iemand regelen dat ik voor zaterdagochtend 03.00 uur amerikaanse tijd een grotere koffer heb? We hebben op de kamer een TV daar zeg je U tegen en wil hem graag in de koffer meenemen, alvast bedankt.

Vandaag, donderdag dus, hebben we eerst uitgeslapen en zijn daarna een beetje Amerikaanse cultuur wezen snuiven.
Hier in de haven ligt de USS midway ( http://www.midway.org/ ). Dit is dus een vliegdekschip wat al een tijdje stil ligt maar met een heleboel vliegtuigen erop en erin. Na een uurtje rondlopen, en door de geur die er hangt moet ik meteen weer aan militaire dienst denken en opgesloten zat in een oliegeurende tank, zijn we de stad ingegaan en geeindigd in een superleuk winkelcentrum in de stijl van een oud dorpje aan het water.

Na de gewenste inkopen terug naar het hotel en ff uitgezocht waar we moesten gaan eten vandaag. Bleek pal aan de overkant, je kan niet lopend oversteken tis Amerika hier dus wat groter, waar je met de auto heen moest rijden een supergoed steakhouse te zitten. Coby had een 267 gram (7 oz) steak en ik had een 567 gram (20 oz) Porterhouse steak. Nou mensen ze gleden naar binnen als een heerlijk sappig stukje ..... vul de puntjes zelf maar in.

Nu aan het uitbuiken en weer ff alles aan het updaten.

Nou we gaan onze laatste dag in, en hopen morgen nog ff lekker relax bij het zwembad te kunnen liggen en dan zaterdagochtend 3.00 uur Amerikaanse tijd auto in gaan leveren en dan ichecken voor de vlucht van San Diego - Washington - Amsterdam.

Morgen en evt zaterdagochtend volgen de laatste berichten vanuit de andere kant van de wereld en daarna zitten we gewoon weer in dezelfde tijdzone en moeten wij proberen zsm van onze jetlag af zien te komen.

Gr.
Martin en Coby

• 22 April 2011 - 14:16

Rob En José:

Hallo!!!!
    Wij zijn ondertussen weer terug in NL en alweer een week aan het werk geweest. Zo te zien hebben jullie een prachtige reis gemaakt! Leuk om te lezen en mooie foto´s! Als ik ze bekijk wil ik gelijk weer terug.
    Goede terugreis gewenst en geniet nog even van het laatste daggie!

Oja, het weer blijft het hele paasweekend hier zonnig en warm, dus de overgang zal niet zo shocking zijn voor jullie. En dank voor het blazen :-)

Groetjes, José en Rob

• 22 April 2011 - 20:13

Gerard En Fien....:

Jeetje, wat gaat zo,n reis toch snel!!!! We hebben genoten van jullie verhalen en foto,s! BEDANKT!!
    We wensen jullie een goede terugreis!