Assendelft - Phoenix - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Assendelft - Phoenix - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Assendelft - Phoenix

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

12 April 2011 | Verenigde Staten, Scottsdale

Nou na een nacht lekker geslapen ( Not ) zijn we vertrokken naar Schiphol. We zijn precies op tijd vertrokken en na een relaxte vlucht kwamen we om 8 uur Nederlandse tijd ( 1 uur lokale tijd ) ’s middags aan. Toen moesten we nog toestemming krijgen om het land in te komen waarbij Coby als eerste bij de ambtenaar langs ging. Na wat communicatie tussen beide mocht ik ook. En om met de woorden van de ambtenaar te spreken : ik was de luckiest man in the world. Wat bleek er was een vraag gesteld hoelang we bij elkaar waren en of ik haar al ten huwelijk had gevraagd . Dat hoeft bij ons ff niet en dat vond hij wel een beetje vreemd maar mooi voor mij ;>)
Ondertussen blijkt toch dat we er beide in mogen en zitten we nu ( 15.15 uur / 22.15 uur ) te wachten bij onze doorvlucht naar Phoenix. Tis ondertussen zoal een lange dag en we zijn er nog ff niet, volgende vlucht circa 3 uur en weer twee tijdzones door.
Later meer,
Na een uurtje vertraging mochten we instappen en zijn we doorgevlogen naar Phoenix. Daar aangekomen onze koffers weer gezien sinds we ze op Schiphol hebben ingeleverd. Eerst roken en toen de bus opgezocht die ons naar de autoverhuur bracht. We hebben Fullsize geboekt en we mochten uitzoeken in rij E. Degene genomen waar de koffers in de kofferbak pasten en toen op weg. Op dat moment was ik wel blij dat we vande week nog de TomTom hebben bijgewerkt met de Amerikaanse versie want na 24 uur onderweg ben je toch niet meer helemaal bij en voor het eerst ergens zijn in het donker ging hem toch ff niet worden. Bij het hotel aangekomen na een ritje van ongeveer 20 minuten alles in de kamer gezet en ff wat gaan drinken, want je moet wel je vochtgehalte hier op orde houden. Nu na een lange dag ( tis hier 23.30 uur op zondagavond , maar voor ons gevoel maandagochtend 8.30 uur ) aan het afsluiten en zo maar eens gaan pitten na een tripje van ongeveer plus 24 uur.