We zijn weer thuis - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Martin en Coby - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

24 April 2011 | Nederland, Assendelft

Nou we hebben het er weer opzitten. Even een resume van de afgelopen dagen.

De laatste 2 en een halve dag hebben we in het Sheraton in San Diego gezeten. We hadden 's ochtends tot achter in de middag bewolkte dagen en aan het einde van de dag kwam het zonnetje door. Dus we hebben beetje de stad bekeken en winkelcentra bezocht en ietsjes uitgegeven. Maarja het was daar ook natuurlijk bijna pasen dus veel uitverkoop en kortingen op kortingen.In combinatie met de voordelige dollar koers kaassie voor ons Nederlanders.

Zaterdagochtend 3 uur ging de wekker en om 5 uur hadden we de auto ingeleverd. Door naar de terminal en we dachten dat de rij errug meeviel om in te checken, maar werden er al snel opgewezen dat de rij buiten begon. Een maal ingecheckt nog ff snel 2 peuken achter de kiezen gewerkt en naar de douane. Eenmaal door de douane bleek dat ik de sneeuwbol souvenier niet mee mocht nemen aangezien men niet kon vaststellen wat voor vloeistof erin zat.

Na een korte vlucht binnen Amerika en een korte overstaptijd op Washington een redelijk goede vlucht naar Amsterdam gehad. Vanmorgen om half zeven geland en om half negen waren we thuis.

Nu begint het normale leven weer.

Dus wasjes aan en post doornemen, alleen om kwart over twaalf vanmiddag ging het lichtje uit. Dus dacht ff 2 uurtjes te pitten op de bank om daarna voetbal te kijken. Dat ging alleen anders , wekker uitgedrukt en om 6 uur vanavond wakker geworden.

Nu einde van het verhaal 450 foto's verder en een film van ongeveer anderhalf a twee uur hebben we een geweldige reis gehad zal deze bestemming zeker nog een keer voorkomen op onze lijst.

Gr.
Martin en Coby

ps. Voorlopig ( totdat we weer een vakantie boeken ) zijn jullie van onze mailtjes af.