Dagje Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Dagje Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Dagje Vegas

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

19 April 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou inderdaad we zijn vandaag niet weer op tijd eruit gegaan en hebben uitgeslapen. Na een ochtendje in het hotel eten en ff niets doen zijn we naar de strip geweest.
De gehele middag gedaan om de strip op en neer te gaan. Overal een beetje binnen gekeken en foto's en films gemaakt.
Meest indrukwekkende is wel de fonteinen van het Bellagio.

Waren in de avond terug op het hotel gegeten en nog ff grof gegokt ( 25 dollar ).

Nu ff alles weer bijwerken en dan morgen een ritje van 4 uur naar Palm Springs.

Nog 1 dingetje, het blijft hier errug warm en ik vernam dat het thuis ook lekker op temperatuur aan het komen is, dus we kunnen lekker overgaan in het weekend.

Gr.
Martin en Coby

• 19 April 2011 - 19:19

Mijnheer Piet:

Jongens!

Dat ziet er allemaal fantastisch uit! Super leuke foto's man! Met name die van de Grand Canyon en Las Vegas! Helemaal top!

Wij zijn gister ook weer veilig thuis gekomen uit het Paramaribo. Het was wel veel te cultureel allemaal en veel te weinig feest en bier (of was het nou andersom??)! Nee hoor, we hebben zeker ook leuke dingen gedaan en gezien. Vertellen we jullie zeker nog over.

In nederland is het idd ook mooi weer. Da's altijd handig als je de hele dag op het kantoor moet zitten bij het altijd gezellige DB Schenker..:( Ik geloof wel dat het voorlopig zo blijft. Als we mazzel hebben zelfs tot van het weekend..

Martin, doe je wel een beetje lief voor Coby?
    Coby, zorg je er wel voor dat Martin koffie blijft brengen (anders doet hij dat niet hoor)? Tenslotte moet hij wel in vorm blijven voor als hij terug komt...

Groet,

Piet

• 20 April 2011 - 21:02

Grumpy:

Leuk hè dat Las Vegas, Hebben jullie de fontein van het Bellagio ook 's avonds gezien dat is echt schitterend ,veel plezier verder.