St. George - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu St. George - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

St. George - Las Vegas

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

17 April 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Mogguh allemaal, vandaag zijn we van St. George n aar Vegas gereden. Vandaag meteen kunnen vertrekken in korte broek dus dat begon goed.
Onderweg even van de snelweg afgeslagen en de Valley of Fire ingeweest, het was weer errug aangenaam en mooi, tis een beetje understatement de laatste tijd sjorry....
Daarna doorgereden naar Vegas en ons hotel errug snel gevonden. ingecheckt, en we waren weer op tijd , na ons kwam er een hele kudde binnen. Alleen zoals gisteren aangegeven waren we een uurtje kwijt dat we Utah inreden, nu reden we Nevada binnen en bleek dat we dat uurtje weer terug kregen. Dus we zitten weer op het oude tijdsverschil van 9 uur.Nadat alles op de kamer was gebracht zijn we de strip opgegaan, nou wat je daar allemaal aangeboden wordt, tis niet normaal. Voorderest even een eerste indruk opgedaan en wat foto's genomen. We hebben morgen nog een hele dag om overal ff te kijken en toch nog proberen om de miljoenen binnen te schrapen.
Einde van de middag met de shuttle van het hotel weer terug en gaan eten. Daarna ff nog in de bar gezeten en totaal met zijn tweeen 4 dollar uitgegeven in het casino zelf, heftig.....

Nu ff alles aan het bijwerken en ff het goede nieuws van het voetbal checken van dit weekend.

Nog ff 1 laatste opmerking, tis hier in Vegas bluddy f*cking hot, maarja wegingen voor het goede weer.

Gr. Martin en Coby.

• 18 April 2011 - 06:42

Tony:

Pas op je geld, anders ben je het zo kwijt op de Strip!
    Hoe is het hotel? Zelfde kamer als wij hadden? hahaha..beneden kun je leuk pokeren voor relatief weinig (USD 40,00).
    Geniet van de overdaad aan kitschhhh

• 23 April 2011 - 16:09

Marijke Weij:

wat een geweldige reis
    en het verslag is erg leuk
    we genieten steeds weer mee