Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Sedona

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

12 April 2011 | Verenigde Staten, Sedona

Vanmorgen vertrokken vanuit Scottsdale en na een twee uur durend ritje met alleen maar oohhhss en aahhss zijn we in Sedona aangekomen. We waren iets te vroeg dus kamer nog niet klaar, daarom maar de kamer gekregen met uitzicht op Red Rock en met bubbelbad voor 2 personen.
Ff mail gechecked en de verhalen erop gezet. Komen ook nog wat foto's aan.
Tot later,
Nadat we alles op de kamer hadden gezet zijn we het dorp ingegaan en de buurt een beetje verkend. 's Avonds wezen eten bij de Golden Goose en eindelijk een "knap" stukje vlees ( zie de foto ). Na het eten ff relaxen in het bubbelbad en internet weer ff bijgewerkt. Morgen opweg naar Valle en dan sturen we zsm weer een update.
En ohja, voor de Mcdonalds liefhebbers ( ik noem geen namen ) mocht je ooit in Sedona zijn, de kleur van het logo is hier anders.

Gr.
Martin en Coby.

• 13 April 2011 - 04:50

Rob En Jose:

En??? Bevalt wel hè, in de USA! Wij zitten nog in Tucson, vandaag was het hier zo'n 29 graden (83 farenheid). Ik denk dat het bij jullie wel iets koeler zal zijn, maar de natuur rond Sedona is schitterend! Wij gaan morgenmiddag alweer richting Phoenix en vliegen donderdag terug. Jullie hebben lekker nog 2 weken om te genieten! Om jaloers op te worden :)
    Veel plezier en rij voorzichtig! Ze zijn hier nogal streng met de snelheid, vraag maar aan Rob ;)

Groetjes!!!

• 13 April 2011 - 05:52

Marion:

Geen Golden M daar?
    Jeetje wat zal Jari teleur gesteld zijn. Hij kijkt altijd uit naar de Golden M.
    Als het andere kleuren zijn dan weet hij vast niet dat het de M is.

• 13 April 2011 - 06:00

Tony:

Ziet er goed uit hoor daar in de U S of A!
    Hier is het trouwens ook heerlijk weer hoor, voelt voor ons als zomer, hahaha.
    Jullie verhalen zijn vermakelijk, dus blijf ze schrijven.
    Veel PLZ