Enjoy the silence - Reisverslag uit Chinle, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Enjoy the silence - Reisverslag uit Chinle, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Enjoy the silence

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

17 Mei 2017 | Verenigde Staten, Chinle

Extra vroeg opgestaan vanochtend, want we hebben een lange rit voor de boeg. Het is nog steeds aan de frissige kant, dus lange broek aan. Om 8 uur zitten we in de auto voor de rit van ruim 6 uur.

Eerste stop is de Rio Grande Gorge Bridge bij Taos. Prachtig uitzicht en een gevalletje ‘hier wordt overal aan gedacht’: Bij de brug een soort praatpaal voor mensen in nood.

En dan op weg naar Chinle, naar de canyon, yeah………

We merken weer eens hoe lang de wegen hier zijn. In totaal hebben we 578 kilometer gereden, waarvan zo’n 400 kilometer op de highway 64.

Onderweg overstekend wild tegengekomen, van die kleine beestjes die gelukkig heel hard kunnen rennen, weg van de auto. Koeien ook nog op de weg. Martin wilde van eentje een foto maken, maar daar had het beest geen zin in. Hij keek ons niet al te vriendelijk aan, dus we zijn maar door gereden zonder foto te maken………..

Na ruim 6 uur kwamen we aan in Canyon de Chelly. Nog steeds niet warm en behoorlijk winderig. Maar wel heel mooi. En de stilte, heel indrukwekkend. Doet je denken aan :

Na een paar stops het hotel opgezocht. Genoeg gereden voor vandaag.

Tijdens het eten ging het harder regenen. En nu, geloof het of niet, het sneeuwt hier, natte sneeuw, maar toch sneeuw. Zit je dan je zomervakantie te vieren met de kachel aan. Het is gewoon koud hier. In Arizona is het toch altijd warm in deze tijd van het jaar? Euh……. Nee dus. We hopen op beter weer morgen.

MC

• 18 Mei 2017 - 12:11

Natascha :

Hi Coby en Martin,

Sneeuw? Ooh balen!
    Maar gelukkig genieten jullie van de mooie omgeving tijdens de lange ritten.

Hopelijk morgen beter weer..

Gr
    Natascha