2 dagen vooral reizen - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu 2 dagen vooral reizen - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

2 dagen vooral reizen

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

28 Mei 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Van West Yellowstone naar Jackson via Grand Teton. Het weer zat niet mee, veel regen. In Yellowstone niet zo veel dieren meer gezien. De bizons schuilden vast tussen de bomen. Grand Teton was vooral water. Het is volgens ons nog niet het watersport seizoen. Niet veel te zien op het water.

In Jackson doen ze niet aan early check ins, dus het dorp maar ingereden tot we om vier uur mogen inchecken. Beetje rondgelopen, koffie gedronken en wachten tot het vier uur is.

’s Avonds eten in de saloon. Na even uitbuiken op de kamer weer terug naar de saloon. We zijn nieuwsgierig naar het bandje dat er speelt. De Honkytonk Hontags (of zoiets ……). Leuke muziek, gezellig om even een tijdje te luisteren onder het genot van een IPA.

Vandaag van Jackson naar Salt Lake City, vierenhalf uur tuffen. Positieve kant: we hebben beter weer. Het is warmer en de hele dag is het droog gebleven. Eindelijk kan de korte broek uit de koffer.

Onderweg lazen we op een soort matrix bord dat er berggeiten op de weg liepen en verhip, meteen na het bord zagen we ze op de weg staan. Dat is wel leuk na al die borden die waarschuwen voor van alles wat op de weg kan lopen, maar zich zelden laat zien.

Martin heeft weer een leuk tentje gekozen om te eten. Vandaag konden we buiten eten ( en aparte hoek op het terras waar je kon roken, dat zie je hier niet vaak ), lekker na al die kou en regen.

En morgen naar Moab, ja, canyons!