Als een kind in de speelgoedwinkel!!! - Reisverslag uit Loveland, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Als een kind in de speelgoedwinkel!!! - Reisverslag uit Loveland, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Als een kind in de speelgoedwinkel!!!

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

19 Mei 2016 | Verenigde Staten, Loveland

Vandaag begon de dag weer prima, gordijnen open het zonnetje was er alweer, dat is een goed vooruitzicht.

Na het ontbijt, waar we maar even voor het eerst de warme kant van het buffet hebben geprobeerd , de gebruikelijke voor het weggaan peuk en en-route naar de rockies.

Na een goed uur rijden bij de ingang meteen een National Parkpas aangeschaft, scheelt een heleboel wachtrijen bij de volgende parken en weer geldig tot volgend jaar mei.

Toen kwam het, we hadden een zomervakantie geboekt maar kwamen tussen sneeuwheuvels van een meter en sneeuwschuivers terecht. Is ook weer eens iets anders!!!
Dit jaar toch nog sneeuwballen kunnen gooien…
Op drieduizend meter hoogte was op een gegeven moment zelfs de weg nog afgesloten, dus daar maar even een rondje gedaan en dan merk je dat je dichter bij de zon zit, geen korte broeken weer maar wel lekker op het bolletje.

Daarna via de andere kant van het park weer naar beneden, onder weg nog even gestopt bij een verzamelplaats voor Elken en de nodige plaatjes geschoten. Natuurlijk nog even een bezoekje aan het visitors centre.

Nu komt het echte werk, Martin had gisteren gezien dat er ook nog een Budweiser fabriek in de buurt was en dat je daar dagelijks een tour kon doen, het was nog ff een stukje rijden maar volgens de miep zouden we op tijd zijn. Onderweg nog even een flinke regenbui tussen de bergen, tis voor het stof zullen we maar zeggen ☺.

Fort Collins binnen gereden en het was wel duidelijk waar de Budweiser fabriek stond, die kon je niet missen. Naar binnen en inderdaad we konden nog mee op de laatste trip van de dag. Hier hebben we het hele proces van begin tot eind gezien en toegelicht gekregen inclusief het verhaal achter de Clydesdale paarden, die zijn behoorlijk hoog en duur in onderhoud en opleiding. Halverwege nog even een proefsessie maar Martin moest nog rijden dus maar even 1 kleintje en daarbij gelaten.
Al met al een zeer interessante tour, zeker als je een bierliefhebber bij je hebt, hij voelde zich als een kind in een speelgoedwinkel.

Morgen zover als we op dit moment even uit het hoofd weten de langste rit , we gaan naar Custer, en dit is bijna 500 kilometer ruim vier en een half uur rijden. Maar zal wel weer genoeg te zien zijn onderweg en we hebben daar ook weer twee nachten dus kunnen weer relax doen met bezichtigen.