Vervolg HW1 - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Vervolg HW1 - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Vervolg HW1

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

22 Mei 2019 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Gisteren via Carmel naar Pismo Beach gereden, al met al een kort stukje , zo’n 2 uur op papier.
Maar HW1 doe je niet ff snel, die doe je relaxed en zonder stress, op onze snelheid.
Er waren er meer die zich aan ons tempo hielden , nee wij hielden niet de rest op……, maar er wordt ook behoorlijk aan de weg gewerkt op vele stukken.
Onder andere om de HW1 weer begaanbaar te maken nadat er zo’n twee jaar geleden een deel van de berg naar beneden is gestort over de weg heen en deze enige tijd ( maanden ) niet begaanbaar was.

Aangekomen in Pismo na een aantal uren , eerst de troep naar de kamer en er zat ook nog een outlet center naast het hotel.
Het eerste gedeelte voor Martin is gelukt, de Levi’s zijn in de pocket.
Bij het inchecken kregen we drank bonnetjes voor de bar in het hotel, echte Hollanders zoals wij zijn , deze hebben we niet laten liggen.

Weer even de Denny’s bezocht en een top burger en visje naar binnen gewerkt.
Bij de terug komst in het hotel nog even de laatste bonnetjes weggedronken en nog even zappen in de kamer.

Uiteindelijk ging het lichtje al redelijk vroeg uit en lagen we er weer op tijd in.

Vanmorgen , tis echt waar , weer ruim een uur voordat de wekker ging wakker, en deze stond op 7 uur, nog maar ff uitgelegen en toen maar onder de douche en naar ontbijt.

Vandaag ook de eerste keer tanken, en zoals wij volgens mij elk jaar melden , dat doe je hier met een grote smile op je gezicht, het kost geen drol in verhouding tot bij ons.
Kwartje van kok eraf bij ons komt nog niet eens in de buurt…….

Vandaag door naar Redondo Beach , voorstad / dorp / wijk van Los Angeles.
Rit van zo’n beetje drie uur en laatste stuk maar even de HW1 overgeslagen, even meer voor het gemak gekozen.
Want de rug is nog steeds #$%#$%^@^#$%^

Eenmaal hier aangekomen en dat we de spullen op de kamer hadden gegooid , moesten we weer even denken aan ons eerste verhaal, it’s raining Cats and Dogs…..
Er maar voor gekozen om naar een overdekt shopping center te gaan en morgen ( we hebben hier twee nachten ) de omgeving buiten te gaan verkennen.

Morgen op de planning de pier van de Redondo Beach met alles eromheen en city center Redondo met de omgeving.

Vanavond nog even heerlijke spare ris en burger gegeten bij Rock & Brews en nu uitbuiken en chillen met een biertje op de kamer.

Gr.
MC