Vreemd gegaan - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Vreemd gegaan - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Vreemd gegaan

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

24 Mei 2018 | Verenigde Staten, Cortez

We zitten al weer een week in Amerika.
Alweer genoeg gezien en gereden en ook al diverse weersomstandigheden meegemaakt.

Gisteren vanuit Montrose de HWY550 op, million dollar highway view.
Deze rit door de bergen heeft niet voor niets deze naam, geweldige uitzichten en leuke stukken om te rijden.

Onderweg even gestopt in Ouray en Silverton, echt van die dorpjes die qua buitenkant een paar jaren hebben stil gestaan.
Daarna doorgereden naar Cortez.

Hetgeen hier in Cortez wel opvalt is dat er heel veel leeg staat , te koop of beschikbaar voor lease, het is blijkbaar nog niet een echt ontdekt dorp voor de toeristen.
Bij aankomst in het hotel meteen al de diverse adviezen gekregen van de dame achter de bar, en de belangrijkste was voor het avondeten, en ojee dat was weer geen verkeerde beslissing om in de Main Street Brewery te gaan eten.

De laatste twee dagen zijn de eerste echte dagen dat we de korte broek aan kunnen doen, en dat hebben we vandaag ook gemerkt.
Vandaag was het rond de 30 graden ( EINDELIJK ) en op aanraden van de dame gisteren naar de The Anasazi Heritage Center gegaan, beetje cultuur snuiven. Dit ging over de Indianen die hier in de regio allemaal wonen en over hun historie.

Bij terugkomst bij het hotel nog even het dorp doorgetrokken en daarna heerlijk op het balkonnetje een biertje gedaan, toen voelde we wel dat we wat zon hadden gepakt vandaag en het is ook wel te zien, mag ook wel tijdens zomer vakantie.

Oja, vandaag ook nog even naar de Starbucks voor wat cafeïne tot ons te nemen, nou Martin is hier dus een beetje vreemd gegaan…… Wat ze allemaal niet van iemand zijn naam maken. De foto spreekt boekdelen.

We hopen dat het weer nog even een week zo blijft en dat we nog lekker bij kunnen kleuren.
laterssss.

• 25 Mei 2018 - 17:59

Fred:

Gaat snel zo'n weekje met leuke plaatjes en verhalen
    Vandaag als ik dit lees is t 25 mei. Dus Martin: van harte kerel. Weer een streepje erbij.
    En ook Gomby natuurlijk van harte ;-)

Groetjes en veel plezier nog