The Eagle has landed - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu The Eagle has landed - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

The Eagle has landed

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

18 Mei 2018 | Verenigde Staten, Denver

Nadat we dus gisteren er om 7 uur uit waren en een reisdagje voor de boeg hadden zijn we voor ons gevoel om 2 uur ’s nachts aangekomen op Denver.
Hier was het toen nog 6 uur in de avond, dus we moesten nog ff, lange dag zo.

Eerst natuurlijk de gebruikelijke peuk, wouwsie wouwsie

In de bus naar Alamo en we stonden na 5 minuten weer buiten ( daar kunnen ze bij Alamo IJsland nog wat van leren ) met een dikke bak onder de kont.
Zodra het wat beter weer is zullen de foto’s volgen van de Chevy Impala 2018 6V

Over beter weer gesproken, Martin ging vanmorgen eerst maar even testen in korte broek met een peukje, tja vandaag geen korte broeken weer.

Na het ontbijt op weg naar Mt. Evans, we hadden van te voren gelezen dat dat een mooie rit was met veel te zien.
We kwamen tot een paar kilometer onder het topje, tot bij Echo Park.
Het laatste stukje gaat pas open na Memorial weekend, een weekje te vroeg.
Dan maar ff een bakkie doen bij de lokale koffiedame en door naar Nederland.

Het is wel erg apart dat je binnen een paar uur ff heen en weer kan naar je eigen “land” en geen Jetlag er aan over houden.
Dit was er even eentje voor we moesten hem aantikken en de foto maken ( tuurlijk een shirt scoren ) en weer in de pocket.

Einde van de middag even de boodschappen ingeslagen, water / frisdrank / Bengay ( Martin blij, arm insmeren ) / en natuurlijk een echt amerikaans biertje voor the road ( Budweiser ) en daar maar even een belg bijgedaan ( Fat Tyre , bij ons niet te krijgen / vinden ).

Vanavond voor het eerst eens bij de Thai gegeten en dat was goed te nassen , zolang je de pittige zaken maar als medium vraagt, hierbij stonden de zweetdruppels al op het hoofd van Martin.

Nu nog even de route voor morgen uitstippelen en dan brengt zo’n dag buiten toch weer rosigheid met zich mee.

ps.
We hadden alleen poncho’s mee ( voor IJsland ) maar we krijgen hier nu vandaag weerswaarschuwingen op de telefoon voor eventuele overstromingen tot en met zondag.
Zwemkleding bijdehand en fingers crossed.