Jailhouse Rock - Reisverslag uit Gila Bend, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Jailhouse Rock - Reisverslag uit Gila Bend, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Jailhouse Rock

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

10 Mei 2017 | Verenigde Staten, Gila Bend

Voor het gemak zullen we de titel van de blog ook nog even inkopieren in het verhaal zodat er een makkelijkere link is, vanaf nu eindigen we er ook nog even mee.

Vandaag de eerste verhuisdag, vertrek richting Gila Bend, zo’n beetje 4 uur rijden.

Deze rit voert ons door o.a. Yuma heen en daar zit nog een oude State peni penit peniti gevangenis die nu dienst doet als museum. Op aanraden van Rob en Jose even een tussenstop gemaakt en de oudheid van het opsluiten van mensen bekeken. Nou volgens ons mogen ze bij ons niet klagen hoe dat allemaal gaat in onze jail house. De donkere kamer opsluiting is echt donker en zeker niet gezellig en niet voorzien van enig gemak.

Langzamerhand begint het ook warmer te worden en gaan we de 30 aantikken, dit al na twee dagen!!! Dat is weer eens iets anders dan de eerste twee weken net als vorig jaar in je lange broek en dikke trui…..

Na dit bezoek en de gebruikelijke peuken stopjes komen we eind van de middag aan in Gila Bend, het klinkt aardig maar het is gelukkig maar een tussenstop voor 1 nacht. Het ligt in de middle of nowhere en het hotel heeft aan de ene kant de doorlopende weg naar Tucson en aan de andere kant een spoorlijn, hoop dat ze vannacht voor een paar uur vertraagd zijn en we er geen last van hebben.

Morgen weer door naar Tucson via Sonoran Desert National Monument en dan gaat het nog wat warmer worden, we hebben het zwaar we weten het…….maar iemand moet het doen.

MC