Roadkill - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Roadkill - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Roadkill

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, Moab

Vertrokken uit Salt Lake, op de aankomst dag zag het er goed uit qua weer, dus wat er ook aan de hand zou zijn bij vertrek vanuit Salt Lake ( pakken sneeuw / storm o.i.d. ) de korte broek zou aangaan. En on the go to Moab.

Onderweg nog 1x een dikke vette plensbui , de ruitenwissers konden het haast niet aan, maar toch doorheen gekomen. En langzamerhand ging de temperatuur meter naar de langverwachte 80 graden ( 27 graden voor ons Europeanen ).

Eenmaal aangekomen bij het hotel, na weer een rit van zo’n 4 uur , was het heerlijk. Eindelijk het weer waarvoor we kwamen. Troep op de kamer gegooid en even het dorp in. Heerlijk als het je bekend voorkomt en je de weg weet. Wat inkopen gedaan en weer wat geleerd, de BTW in Utah op alcohol is hier extra hoog daarom hebben ze dus minder alcohol gedaan in het bier wat je hier koopt in de winkel. Alleen hoorden we dat pas nadat we een tray van 18 blikjes hadden gekocht……

’s Avonds heerlijk gegeten bij de Moab grill en er even op tijd in.
We wilden op tijd naar Arches voordat het in het park echt te warm wordt, er is weinig mogelijkheid op beschutting.
Voor tien uur hedenmorgen al in de auto en nadat we even in de file hadden gestaan het park binnen, meteen maar nadat we het visitor center hadden bezocht doorgereden naar het einde van het park, iedereen stopt toch altijd bij de eerste uitzichtspunten. Maarja het is memorial weekeinde , dus het is gewoon overal stervens druk…..( en oja warm, maar we mogen niet klagen!!!! ). Nadat we alles wat redelijk te doen was voor ons als niet hikers hadden bekeken weer terug richting hotel en nog even een uurtje bij het zwembad gelegen.

Vanavond een ander leuk tentje opgezocht ( eigen bier brouwerij waar een etenstent omheen gebouwd is ), was weer veels te veel maar zeer lekker.

Morgen op naar Monument Valley en zo ziet qua weer onze laatste week er prima uit, +30.

Ohja , we hebben een roadkill gecreeerd , zie foto.

• 31 Mei 2016 - 11:39

Rob En José Jak:

Hèhè eindelijk korte broeken weer, geniet ervan!! Gaaf ook dat jullie een slang hebben gezien.

Groeten, Rob

• 31 Mei 2016 - 18:15

Rob En José Jak:

Oooo, wat is het er toch prachtig hè, ik ben jaloers!
    Lekkere temperaturen, mooie rotsformaties en jullie hebben een Great Basin Gopher Snake gezien, niet giftig maar wel erg gaaf!

Veel plezier in de korte broek en had ik al gezegd dat ik jaloers ben? :)

Liefs,
    Jose