Overstromings waarschuwing!!!! - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Overstromings waarschuwing!!!! - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Overstromings waarschuwing!!!!

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

20 Mei 2016 | Verenigde Staten, Custer

Vandaag een lange rit voor de boeg. 500 kilometer en al met al ( incl stops ) zo’n beetje 5 uur. Deze rit was zolang dat Martin op een gegeven moment slapende lichaamsdelen kreeg die je niet wilt hebben als je stuurt door een landschap wat je kan aanmerken als : the middle of $#%@#$% nowhere….. en Coby gewoon slapende oogleden had, die kleppen hielden het ook niet vol op de eentonige rit, veel groen en avondeten wat er rond liep.

Rond drie uur waren we dan eindelijk in Custer konden meteen inchecken en zijn nadat alles op de kamer was gedumpt op zoek gegaan naar een koffietent, daar waren we wel aan toe.

Custer doet een beetje denken aan een stad die al enige jaren stil staat, Western stijl gebouwen , kerels die nog rondlopen ook in die stijl en ze zitten hier nog in de periode van dat alles er fluoriserend er uit moet zien. Even een rondje door het dorp gedaan en toen was het alweer einde middag, nog even op de kamer en toen naar de overkant voor het avondeten.

Aan de overkant zat de Captains Table, binnen loopafstand dus ook een biertje kon erbij. Coby voor de vis en Martin voor het kleine stukje vlees ( 4 ons!!! ).
Voordat we daarheen gingen hadden we al een donker buitje aan de rand van het dorp gezien maar het rommelde laten we het zo zeggen. Tijdens ons eten kreeg in 1x iedereen in het restaurant een push bericht dat er overstromings kansen waren tot 12 uur vannacht en toen hoorden we het buiten ook los gaan. We hadden ons al voorgenomen om ons na het eten aan de bar vol te laten lopen ☺ want om je nou tot op de naad aan toe nat te laten worden binnen een paar honderd meter was ook weer iets teveel van het goede.

Toen we buiten kwamen was alles alweer overgewaaid en konden we richting de kamer.

Vandaag nog even tips gehad over hoe we morgen de omgeving moeten bekijken en waar we langs moeten rijden zodat we nog wat beestjes zien en natuurlijk Mount Rushmore.