De natste dag - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu De natste dag - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

De natste dag

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Waikīkī

Vandaag zaten de weerpipo’s er gedeeltelijk toch niet naast, geen heavy thunderstorms maar wel bijna de gehele dag heavy regen.

Dus eerst nog maar ff met de auto naar de Best Buy om nog wat cd’s in te slaan daarna retour hotel en zandzakken op het balkon geplaatst voor de potentiele overstroming….op 10 hoog!!!

Beetje rond het hotel gehangen en ’s avonds ons laatste avondmaal bij de Denny’s genuttigd , is altijd goed om af te sluiten met een steak.

Nu nog ff uitzakken op het balkon , wekkertje voor morgen maar een uurtje later want we hebben een behoorlijke transit voor de boeg.
Morgenavond lokale tijd 10.03 vertrekken we ( is 10.03 maandagochtend in NL ) en dan met twee keer overstappen worden we verwacht rond 7.15 dinsdagochtend op Schiphol.

Dit is voorlopig even de laatste vanuit de andere kant van de wereld, dinsdag middag ( mits de ogen open blijven ) zullen we ons nog een keer melden voor het laatste stuk en dan is een ieder weer een jaartje van ons af,

Gr.
Martin en Coby

• 25 Mei 2014 - 15:18

Fien En Gerard:

Hartelijk Gefeliciteeeeerd Martin!!!!!!!......Alvast 3 dikke klapzoenen van Gerard en mijzelf....X X X ...( en Coby....jij ook gefeliciteerd met je manneke)

Wat een geweldige vakantie hebben jullie weer gehad!! Veel gezien...en veel genoten zo te lezen!!!
    Bedankt maar weer voor die prachtige verhalen.....
    Nu gaan we snel eens afspreken....wil jullie verhalen nu in t echt horen en de foto's zien!!

Tot gauw.... Dikke knuffel van Gerard en Fien...xxx

• 25 Mei 2014 - 22:20

Paul:

Happy birthday Martin!!!! Proost. Nu eindelijk eens de tijd genomen om alle verslagen eens goed te lezen ipv alleen te scannen. Prachtige reis met hier en daar de nodige herkenning. Al blijft het jammer dat jullie niet op de Big Island zijn geweest ....dansen op een vulkaan en zo.... Nog heel even genieten en dan...de terugreis. Alvast succes met pakken en goede reis ;-)

• 26 Mei 2014 - 17:57

Anita Schipper:

Aaah jammer dat de reis alweer ten einde is, heb weer met veel plezier meegelezen! Nog van harte gefeliciteerd Martin! Jullie zitten nu in het vliegtuig, ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben, veilig thuis en we hopen jullie snel weer te zien!