Terug waar het eerste gedeelte begonnen is... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Terug waar het eerste gedeelte begonnen is... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Terug waar het eerste gedeelte begonnen is...

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

18 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisterenavond geen puf om nog een verhaaltje te maken, dus vandaag maar ff weer twee dagen in 1x.

Gisterochtend vertrokken vanuit Arroyo Grande verder over de 1 naar Monterey. Deze weg mag echt de 1 met hoofdletters genoemd worden. Het ene moment rijd je langs een kustweg met diverse strandjes , het volgende moment moet je weer even een berg over dus behoorlijk slingerend klimmen en daarna weer ff een stukje bos door.

Na een aantal uurtjes ( 3 ) weer aangekomen op de volgende bestemming, veel te vroeg maar weer hadden ze al een kamer voor ons. Snel alles uitgeladen en Monterey in gegaan.

Het aquarium was ons eerste doel. Hier laten ze ff iets andere beestjes zien dan dat wij gewend zijn en zeker in een hele andere omgeving. Van simpele otters tot hamerhaaien, inktvissen ( grote ) , een vis waar de achterkant af is tot een heleboel soorten kwallen ( sommige geven nog licht ook ).

Na dit bezoek kom je niet ff 1 2 3 het centrum uit dus daar nog ff rondgesnuffeld, daardoor niet aan de 17 Mile drive toegekomen.

’s Avonds voor het eerst deze vakantie pizza gegeten, en ook daar kunnen ze hier niet iets slecht van maken.

Vanmorgen op tijd vertrokken voor ons laatste stukje over Highway 1, en ik moet toch echt in herhaling vallen : “zie hier boven…..”

Uiteindelijk weer teruggekomen waar het eerste gedeelte van de vakantie begonnen is en nog ff in San Francisco in de stad peuken ingeslagen, aangezien ze op Oahu bijna 2x zo duur zijn…. wij rokers zijn daar eigenlijk niet gewenst!!!

Vanavond koffer maar eens na twee weken uit de koffer leven opnieuw inpakken en kijken of we nog wat achter kunnen laten voor ruimte, 1 paar schoenen moet er zeker achterblijven ( vanwege die ruimte… ).

Morgen ochtend vroeg eruit en dan naar SFO voor de doorvlucht naar HNL. Auto moet om 8 uur ingeleverd worden en we moeten San Francisco nog uit om op tijd te komen.

1 Foutje in de planning , we moeten de auto inleveren op de luchthaven morgenochtend , dus de update mbt de schaafwond laat nog ff op zich wachten.

Wordt wel een rare dag morgen, een dag verplaatsen binnen 1 land en dan 27 uur in een dag hebben, ach ja….

Tot de volgende update, letterlijk vanaf de andere kant van de wereld……