KOU!!!!!!! - Reisverslag uit Stateline, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu KOU!!!!!!! - Reisverslag uit Stateline, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

KOU!!!!!!!

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Stateline

Zo hoe is het nu na bijna een week. Tja wat zal ik zeggen:

-1 dag in San Francisco waar we dachten dat het niet warm was. Oeps foutje, de vellen hangen bij Martin al aan de kop.
-Nog geen problemen gehad met de politie…..
-De baard groeit hier sneller dan in NL
-Deze nachtbrakers zijn dat niet in de US, voor twaalven gaat het lichtje al uit
-Wedstrijdje tussen Martin en zijn Ego , tussenstand 0-1 voor Ego. Gelukkig heeft Martin een groot ego.
-De borden zijn nog steeds onderhand gevuld voor een heel weeshuis
-Temperatuur laat het tot nu toe nog niet echt toe om in korte broek te lopen, dus vandaag maar een extra vest gekocht ( Martin heeft er nog maar een met een capuchon )

Dat was het in het kort even.

Vandaag op zijn casino’s ontbeten, veeeelllllll voor weinig.

Daarna zoals gisteren aangeraden door de receptie een rit om Lake Tahoe gemaakt. Heerlijk door de bergen en de wildernis en om de zoveel tijd gewaarschuwd worden voor een beren oversteek plaats, maarja zoals gewoonlijk met die dingen ( we zijn er wat op de rondreizen tegen gekomen ) wordt er niet geleverd wat er beloofd wordt.

Weer door dorpjes waar de populatie niet groot is en wat het woord dorp eigenlijk niet mag dragen. Maar daar tegenover de huizen die erin staan, doe ons ff zo’n buitenhuisje en we zouden ons prima vermaken.

Eenmaal achter in de middag terug gekomen in het hotel , toch maar zoals hierboven beschreven besloten om iets warmers erbij te kopen ( ach de dollar koers is toch voordelig ) want we hebben geen zin om kou te lijden. Dan komen wij rillend uit een winkel vandaan en dan komen er mensen ons tegemoet die nog meer ingepakt zijn ( was ook wel weer overdreven ) maar loopt daar weer een man achter die in korte broek t-shirt loopt ( dat ging ook wel weer erg ver ).

Slotsom: Lake Tahoe en omgeving is een gevalletje van het ene uiterste in het andere.

Vanavond weer in het hotel gegeten en daarna is Martin nog ff gaan pokeren in een toernooitje. Usd. 45,- inkoop Usd. 500,- uitbetalen, tis het niet geworden maar toch bij de laatste 9 van de ruim 20. Is ff leuk om mee te maken bij mensen aan tafel te zitten die elkaar volgens mij elke dag aan zo’n tafel ontmoeten en elke dag een sloot geld achter laten. Deze Usd. 45,- is het enige wat het casino van ons heeft gekregen mbt gokken, jullie zien het al, wij zijn fanaten….

Nu nog ff dit stukje schrijven en uitvogelen hoe we morgen in Yosemite komen, aangezien de route van de TomTom niet degene is die we willen rijden. Dus het eerste stuk maar ff op de hand uitschrijven en afwachten of er morgen een update volgt van ons.

Keep your fingers crossed……..

• 09 Mei 2014 - 13:59

Tony:

Hoi Martin en Coby,

Het ziet er weer geweldig uit en zo te horen genieten jullie (terecht) met volle teugen.

tippie for free van me;
    Doe fff je cameratas of flessie water weg als je op de foto gaat ;-)

Enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyyy