Auto afhaal dag - Reisverslag uit Vallejo, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Auto afhaal dag - Reisverslag uit Vallejo, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Auto afhaal dag

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Vallejo

Vandaag de auto opgehaald en San Francisco uit, deze zin kwam er ff iets makkelijker uit dan dat het daadwerkelijk ging. Bij de Alamo was het redelijk druk en het duurde dus ff voordat we aan de beurt waren. Daarna redelijk snel geregeld, de voorkeurs auto hadden ze niet meer ( Chrysler 300 C ) dus moest het maar met een Ford Taurus Limited 2014. Volgens Alamo had deze zeker een zelfde kofferbak als de Chrysler, nou dat klopte wel… Beide koffers konden bijna rechtop staand erin met de handbagage erbij was er bijna nog ruimte voor een normale koffer. Ff alles ingesteld en die hele smalle parkeergarage uit, dat leverde dus een schaafwond aan de zijkant van de auto op, we zullen wel zien hoe ze daar over 2 weken op reageren, het is gebeurd en kan er niets meer aan veranderen ( tis gelukkig niet over de gehele zijkant alleen bij het rechterachterwiel ). Was de parkeergarage nu zo krap of de auto zo groot, combinatie van beide!!! Dan komt opdracht 2 , probeer San Francisco uit te komen, de TomTom had wat moeite met een GPS signaal te vinden dus maar ff op goed geluk een kant op gereden. Na verloop van tijd toch een signaal en snel de grote stad uit. Van te voren hadden we zoiets ik ga niet uitzoeken hoe we over de Golden Gate Bridge de stad uit zouden moeten komen, tis wel leuk als we daar overheen kunnen , de brug die iedereen kan plaatsen. Maar enig geluk was dat de TomTom ons een keertje plezierde en ons daaroverheen stuurde. Wat een ding is dat zeg, aan de andere kant nog geweldig uitzicht over SFO en nog mooie plaatjes geschoten.

Doorgereden naar Vallejo voor ons volgende hotel, door de afstand ( drie kwartier ) waren we er natuurlijk veel te vroeg maar we konden toch al inchecken. Ff rondgekeken in de middag wat inkoopjes gedaan, bier / water / frisdrank chippies , past toch allemaal in de kofferbak.

Vanavond gegeten in de de Black Bear Diner, klein stukje vlees maar en een burger uit een mandje. Was zoals veel vlees hier in Amerika prima naar binnen te slurpen.

Morgen naar Fairfield hier in de buurt, beetje sightseeing doen en de bierbrouwer van Amerika bezoeken: Anheuser-Busch Brewery

Kijken maar weer wat de dag van morgen brengt, wordt langzamerhand warmer en het koppie voelt behoorlijk als verbrand , ondanks dat het nog niet echt warm / warm is.

• 06 Mei 2014 - 16:02

Gerard En Fien:

Och......schaafwondje op auto s niet zo erg!!! Beter daar dan bij een van jullie......
    Eten ziet er lekker uit.......... Genieten maarrrr......
    Doegggg xxxxxx Kuzzzz Gerard en Fien..