Off Road - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Off Road - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Off Road

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

26 Mei 2013 | Verenigde Staten, Kayenta

Vanmorgen wakker geworden na een avond zonder bier in een veel beter bed dan een dag eerder. De rug is dan eerst nog ff een beetje stram maar na ff bewegen wil hij weer een beetje.

Na het ontbijt de auto in en naar Monument Valley gereden. Dit was een ritje van een half uur en weer door een geweldige omgeving gereden voordat we er waren. Dit is geen National Park dus moesten we deze apart betalen, maar dit was zeker het geld waard. Eerst ff het visitors center bekeken en waar we het park in moesten. Aangezien Martin nog steeds een niet al te beste rug heeft en het toch een beetje zakt wilden we niet met de hobbel de bobbel trucks die er doorheen rijden maar zelf de snelheid bepalen , dus gingen we met de eigen auto.

Voor degene die ooit in de buurt komen van Monument Valley, het is geen aanrader om dit met een Chrysler 300 te doen, want deze is niet gemaakt voor Off road rijden. Het is een rit van ongeveer anderhalf / twee uur, met de snelheid en voorzichtigheid die wij naar beneden reden zou dit zeker wel tot zonsondergang duren.

Bij het tweede uitzichtpunt op de weg van circa 9 punten zijn we omgedraaid en zijn we zeer langzaam de weg omhoog weer opgegaan.

Bij terugkomst in het hotel maar de rest van de middag bij het zwembad gelegen, relax time again.

Voor de rest van de vakantie is het nu over met hotels waar we meer dan 1 nacht zitten.

Morgen op weg naar Chinle zo’n twee uur rijden vanaf hier, en waarschijnlijk daar ook weer op een reservaat dus geen drank, maar ff kijken wat we onderweg tegen komen.

Later,

Oja, we moeten ff de site upgraden voor wat meer foto's maar we hopen morgen een stabielere WIFI te hebben dus volgen er foto's later.