Powerball - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Powerball - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Powerball

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

20 Mei 2013 | Verenigde Staten, Moab

Vanmorgen weer in ons vaste tentje aan de overkant ontbeten, de porties zijn daar tenminste redelijk.

Daarna maar even voor de tweede keer deze vakantie wezen tanken, we zaten net iets onder de helft en het is toch in deze uitgestrekte gebieden prettiger als je een volle tank hebt. Het tanken hier daar wordt je erg blij van en een litertje meer is hier een lachertje. Zevenveertig liter voor Eur. 36,31 , dat is Eur. 0,77 per liter. Daar wordt je toch happy van.

Daarna richting Canyonlands national park gereden, dit is een park waar voornamelijk veel hikers komen maar de uitzichten waren wel weer voortreffelijk. Aangezien het een niet al te groot park was zijn we daarna nog even een State park ingereden die toch op de weg lag: Dead Horse Point. Hier ook nog een paar mooie plaatjes geschoten van de Colorado river.

Op de terugweg maar even bij de bank gestopt voor te pinnen en waar we in NL gewoon ff uitstappen en naar de automaat lopen, is dat hier anders. Dus wij met een vragende blik bij de bank naar binnen en werden wij doorverwezen naar een pinautomaat aan de buitenkant aan de zijkant van het pand. Wat bleek het was een zelfservice drive thru, tja dat konden wij ook niet weten.

Vanavond bij de Moab Grill gegeten, als het eten goed is dan is het goed , en aangezien de eigenaresse ons herkende van het ontbijt kregen we het toetje van haar. Een bord twee lepels, zoals dat hier wel vaker gaat.

Om vandaag maar ff af te sluiten, men is al twee dagen op zoek naar de winnaar van de powerball van USD. 590.5 miljoen. Aangezien wij ook een lot hebben gekocht laten we ze nog ff in onzekerheid en zullen we op de laatste dag nog een paar handbagage koffers aanschaffen en dan de prijs innen.

Morgen weer verder op onze trip en dan gaan we naar Montrose en dan zullen we proberen iets terug te vinden wat we vorige week kwijt zijn geraakt ( wordt vervolgd ).

Later,

• 21 Mei 2013 - 22:52

Rene:

Alle verslagen uitgeprint voor Ma dan kan ze die op haar gemak lezen. Leuke vakantie zo te zien.Nog veel plezier en maak er wat van. Grtz Rene