Eten in de huiskamer - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Eten in de huiskamer - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Eten in de huiskamer

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

17 Mei 2013 | Verenigde Staten, Torrey

Vanmorgen uit een koud ( 6 graden ) Bryce weggereden.

Dit was een rit van zo’n 250 kilometer dwars door de binnenlanden en langs allerlei boerderijen met hun landerijen erom heen richting Torrey.

Op deze landerijen liepen behoorlijke relaxte koeien die hun vlees goed aan het masseren waren. Martin had zich dus al snel voorgenomen wat hij vanavond wilde eten, met A1 saus erbij.

Eenmaal aangekomen in Torrey waren we veel te vroeg voor de kamer maar geluk aan onze zijde , de kamer was al klaar.

Alles op de kamer gegooid , Martin toch maar ff een lange broek aan getrokken en we gingen richting Capitol Reef National Park.
Dit park laat zich aan een kant lijden door een zeer grote en hoge rotswand in allerlei soorten vormen. Je moet alleen hier tijdens bepaalde tijden van het jaar opletten dat je ingesloten kan worden als er ook maar een beetje regen valt. Gelukkig geen last van gehad….
Eerst naar het einde van het park gereden en toen langs alle zichtspunten weer teruggereden. Coby had een tip gekregen van een dame in de Barnes en Noble ( boekenzaak ) in Saint George dat we even bij het museum moesten stoppen en de home made taart moesten proeven. Dit was een zeer geslaagde tip en ging er ook wel lekker in.

Terug gekomen in het hotel zijn we even gaan kijken waar we moesten eten, het restaurant van het hotel zag er niet echt aangenaam en gezellig uit. Aan de overkant zaten een paar leuke tentjes en na internet gecheckt te hebben hebben we degene genomen met de op malsheid gemaakte koe-tjes. Zo gezegd zo gedaan, wij gingen naar de overkant en stapte naar binnen………………midden in een huiskamer , dat was onze eerste gedachte. Maarja het stukje vlees.

Eenmaal aan een tuintafel plaats genomen op tuin stoeltjes werd de kaart gebracht. Wat bleek we waren de verkeerde deur in gegaan we zaten in de pasta en pizza kant, maarja je kan ook niet zomaar weglopen.

Het liep er wel storm , want op een gegeven moment kwamen er nog 8 mensen binnen en er was nog maar ruimte voor 6 dus kwam er nieuw tuinmeubilair van buiten en werd het gewoon ff voller gezet.
Het was weer eens wat anders , goed gegeten en voor een redelijke prijs.

Morgen door naar Moab voor drie nachten , daar gaan we ook weer richting Natural Park ( Arches ) en de rest van stad / dorp bekijken.

Later,