Gratis - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Gratis - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Gratis

Door: Martin en Coby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

16 Mei 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanmorgen vertrokken vanuit een warm Saint George, de temperaturen liepen daar in de ochtend al snel op tot boven de 30.

De miep gaf ons aan om over de snelweg te gaan , maarja we wilde haar wel ff stangen en zijn binnendoor gegaan, aangezien deze route ons toch wel langs mooiere stukken bracht dan een standaard autoweg. Maar na 10 minuten ging de miep uit aangezien Martin met zijn geduld het al snel schoon genoeg vond : Keer om!!! Keer om!!!
Dit was de route die we redelijk zonder Miep konden aangezien dit een redelijk bekende route was.

Op de route liggen vandaag twee natuurparken en nu komt de grote vraag is de National Parkpas van vorig jaar geldig tot of tot en met mei……

Met al geld klaar voor de zekerheid sloten we achteraan in de rij bij Zion en vroegen we heel beleefd en met ons vriendelijkste gezicht of deze pas nu nog geldig was, ja hoor hij is tot en met mei geldig, pffff dat betekende een uitsparing van USD 80,- dus ik had mijn scheerapparaat gratis ( ik moet er toch een draai aangeven dat het nog enigszins een beetje positief wordt….. ).

In Zion even de peuken en plas pauze bij het visitors center gehouden en op weg naar de welbekende en zeer donkere tunnel van bijna 2 km. Bril af lichten aan en gaan, nadat er vanaf de andere kant niets meer kwam, het is eenrichtingsverkeer.

Zion eenmaal door en op weg naar Bryce Canyon Ruby’s Inn.

Alles op de kamer gegooid en toch maar besloten om even een lange broek aan te trekken het park in, het was lekker maar net ff teveel wind.

Zion in en aangezien we hier al een tweetal keren geweest zijn ( yuk , puick , kots , ik weet het klinkt heel errug dit ) zijn we maar naar het gehele einde van het park als eerste gereden aangezien we daar nog niet waren geweest.

En eigenlijk is het met een paar woorden te zeggen, waar je hier ook naar een uitkijk punt of plek gaat het blijft super. Dit is ook weer een aanrader voor iedereen.

’s Avonds terug in het hotel bij Ruby’s Inn het buffet genomen, als ik zulke bbq ribs kan maken, echt dan zou elke avond thuis de bbq aangaan, die gingen er dus wel zeer goed in.

Alvast vanavond de route voor morgen bekeken en nu nog ff lekker alles bijwerken.

Morgen naar Torrey en daar staat ook weer een National Park op het menu.

Later,

• 17 Mei 2013 - 17:55

Gerard En Fien:

Mooie fotooooo,s!!!!! Bbqen zit er hier voorlopig niet in!! dus blijf maar daar!!! Have Fun xxxx