Palm Springs - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Palm Springs - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Palm Springs - San Diego

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

16 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Palm Springs naar San Diego

Vandaag een stukje rijden. Niet zo heel ver, uurtje of 2 maar. Dus een beetje later opgestaan, alhoewel half negen nog steeds niet echt uitslapen is. Ontbijt was weer lekker, de koffie ook. En we blijven sapjes drinken.

Rond half elf gaan rijden. Richting San Diego zagen we het minder warm worden op de temperatuurmeter in de auto. Niet dat het echt koud is hier, zo’n 24, 25 graden is een lekker temperatuurtje. Zonnig, maar winderig vandaag. Dat windje maakt dat het koud lijkt. En vergeleken met 35 graden is het natuurlijk weer even wennen.

Ingecheckt in het hotel. Heel grappig, de dame achter de desk beweerde Martin te herkennen. Nou ben ik (Coby) ook best goed in gezichten, volgens mij hebben we deze dame vorig jaar niet gezien. Maar ik kan me vergissen. Misschien heeft ze echt zo’n goed geheugen.

Na het spullen op de kamer zetten weer een stukje rijden in San Diego. Herkenningspunten overal. Rondjes rijden vanwege het eenrichtingsverkeer.

Beetje koffie drinken bij Starbucks, beetje winkels kijken, ff dikke stress: Barnes en Noble bezocht en daarna in de kleine parkeergarage de auto niet meer terug kunnen vinden…..uiteindelijk gevonden en niet een verhaal hoeven te verzinnen voor enige hulp.

En ’s avonds eten bij Outback Steakhouse. Jammie, lekker vlees daar, en lekkere salade. We eten weer erg veel salade hier.

Geen foto’s vandaag. Die komen vast morgen weer. We moeten nog even bedenken wat we morgen gaan doen. Ons laatste dagje met de (voorheen) helemaal witte Chrysler.

Jullie gaan het lezen.

• 17 Mei 2012 - 17:55

Gerard En Fien...:

Hmmmmm....heeeerlijk salade,s!!!!!....eten wij ook veel en vooral in de vakantie,s!!!
    Vlg. week Turkije!! wel blijven schrijven hoor..Ook daar gaan we jullie volgen!! kuzzzzzzzzzzz xxx