Van Bryce naar St. George - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu Van Bryce naar St. George - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Martin en Coby - WaarBenJij.nu

Van Bryce naar St. George

Door: MartinenCoby

Blijf op de hoogte en volg Martin en Coby

12 Mei 2012 | Verenigde Staten, Saint George

Vandaag van Bryce naar St. George.

Vanmorgen vertrokken vanuit Bryce waar het toch wel frissig was om 8.30 uur ( 15 graden ).

De rit was tegen de wensen van de miep in aangezien we door Zion National Park heen moesten, ipv rechtstreeks naar de snelweg.

Dit park is net zoals alle andere national parken geweldig, super mooie rit door het park heen met diverse uitzichtpunten en de favoriet van Coby, een zeer lange tunnel zonder verlichting ( zonnebril af ). Na het park in een stuk doorgereden door diverse dorpen naar St. George.
Onderweg bleek al langzamerhand dat we de warme kant op gingen, de temperatuur liep langzaam op.

Bij aankomst in St. George was het al 30+. Eerst de spullen in de kamer gedaan en toen inderdaad op de winkelronde, maar niet voordat we langs de Starbucks zijn gegaan aangezien we al een paar dagen geen , in onze ogen , echte koffie hebben gehad.

Groot winkelcentrum om de hoek met ook outlet store’s. Daarna stukje verder gereden daar zat de Best Buy en de supermarkt naast elkaar, dus voor de electronica en cd’s naar de Best Buy en daarna frisdrank en Budweiser bij de super.

Zo tegen het einde van de middag was het “afgekoeld” ( van 33 naar 31 graden ) en maar ff terug naar het hotel voor nog een plonsje voor het eten in het zwembad en relaxen puur sang op een bedje. Binnen 10 minuten weer geheel opgedroogd , omgekleed en naar de overkant voor Pizzanight bij Brick Oven.

Heerlijk pizza gegeten en daarna nog even aan de rand van het zwembad uit zitten te buiken.
Daarna mocht toch echt wel de eerste koude budweiser van de dag open en nog ff zitten te zappen.

Morgen naar Death Valley, we zijn benieuwd. Het laagste en meest warme punt van Amerika. Aangezien we vandaag al merken dat het warmer aan het worden is ( behoorlijk ) zal het tot en met in ieder geval Palm Springs zeker een temperatuurtje worden om de kleur op het lichaam bij te werken.
Morgen weer een update uit een waarschijnlijk warme Death Valley,

• 13 Mei 2012 - 11:48

Fien En Gerard....:

Heeeee vak. gangers!!!!! hier is het ook al wel zo,n 20 graden hoor!! s,morgens 10 en s,middags 10 hahahaa....jullie hebben het beter getroffen!! nog een fijne reis verder en we lezen het wel.....dikke kussssss van Gerard en Fien XXXXX